Gia ⃒⃘⃤

央美造型人🎨欧美圈女孩 狮院🦁️HP/中土/迪士尼皮克斯/权游/音乐剧 大悲/漫威/美剧/我霉/skam/梦工厂/捏泥巴/动画片yyds

泥品品你品品!这歌词不是jelsa还是谁!这不是爱是什么!?(cp粉疯了)下面我自行翻译的:👇🏾

Or are you someone out there who's a little bit like me或许有人呼唤我因为我们很相似

Who knows deep down I'm not where I'm meant to be心中明白 我本不属于这里

Every day's a little harder as I feel my power grow每一天力量在增长 每一天更加艰难

Don't you know there's part of me that longs to go 你难道看不出我内心一部分渴望出去寻找

Into the unknown去寻找真相

Are you out there你在那里吗?

Do you know me你认识我吗?

Can you feel me你能感受到我吗?

Can you show me你能展示给我吗?指引我吗?

Where are you going你要去哪里?

Don't leave me alone别丢下我一人

How do I follow you我怎样才能去找到你

Into the unknown去寻找我心所属❤️

评论(6)

热度(44)